"מעריך שבשתי הפרשיות לא יוגשו כתבי אישום נגד נתניהו"

'ישראל היום' חגג את הסיקור על חקירת היריב המושבע נוני מוזס כאר פרסם בותרת בעמוד שער: "מוזס נחקר באזהרה בחשד למו"מ על 'דיל' עם רה"מ. השניים ניהלו עיסקה בתמורה לסיוע בחוק נגד 'ישראל היום'. שמועות רבות על תמליל השיחה"
צבי הדס No Comments on "מעריך שבשתי הפרשיות לא יוגשו כתבי אישום נגד נתניהו"

השופט מודריק: אם יתברר שנתניהו לא קיבל סיקור אוהד בידיעות קשה להניח שיוגש כתב אישום • עו"ד ששי גז: כרגע הדלות שבראיות גוברת על חוזקתן • בן כספית: פרשיית נתניהו-מוזס היא פלילית לכל דבר • הרו לא חתם על עד מדינה

צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
'ישראל היום' חגג את הסיקור על חקירת היריב המושבע נוני מוזס כאר פרסם בותרת בעמוד שער: "מוזס נחקר באזהרה בחשד למו"מ על 'דיל' עם רה"מ. השניים ניהלו עיסקה בתמורה לסיוע בחוק נגד 'ישראל היום'. שמועות רבות על תמליל השיחה"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חקירותיו של ראש הממשלה הפכו לשיחת היום והתגברו עם ההדלפה על השיחות והנסיון לרקום דיל בין נתניהו לבין ארנון מוזס -מו"ל ידיעות אחרונות. הדיל היה אמור לצמצם את פעילות ישראל היום ולתת לנתניהו רוח גבית בידיעות אחרונות.

השופט בדימוס עודד מודריק אמר אמש לאבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי כי "אם יתברר שבתמורה לשוחד שמוזס הציע, נתניהו בסוף לא קיבל תמורה – לומר סיקור אוהד בידיעות אחרונות, קשה להניח שיוגש כתב אישום".

גם העו"ד הבכיר ששי גז אמר במהדורה המרכזית כי הוא "מעריך שבשתי הפרשיות לא יוגשו כתבי אישום נגד נתניהו. בפרשת ישראל היום יש הצעת שוחד ללא קבלת תמורה. בפרשיית הסיגרים, היועמ"ש צריך ראיות מאוד חזקות כדי להדיח ראש ממשלה מכהן מתפקידו. כרגע הדלות שבראיות גוברת על חוזקתן".

לעומתם, העיתונאי בן כספית אומר לאבי מימרן כי "פרשיית נתניהו-מוזס היא פלילית לכל דבר. אני יודע את תאריך הפגישה הזו, וברור שנתניהו מציע טובת הנאה למוזס. הפרשייה השנייה על הסיגרים היא פרשייה שכתבתי עליה בעבר, מדובר בתעשייה שלימה, המזכירות של נתניהו היו מזמינות מלאי סיגרים, התנהלה רשימת מלאי, והשווי הוא מאות אלפי שקלים. אולמרט יושב בכלא על 60 אש"ח שלקח כדי לקנות סיגרים, ביבי חסך את הקנייה".

העיתון 'דה מרקר' מדווח כי איש העסקים ארנון מילצ'ן קשור בשתי הפרשות של נתניהו – בפרשת '2000' הוא היה אחד המתווכים והדוחפים לפגישה עם נוני מוזס אך לא השתתף בה.

'ישראל היום' חגג את הסיקור על חקירת היריב המושבע נוני מוזס כאר פרסם בותרת בעמוד שער: "מוזס נחקר באזהרה בחשד למו"מ על 'דיל' עם רה"מ. השניים ניהלו עיסקה בתמורה לסיוע בחוק נגד 'ישראל היום'. שמועות רבות על תמליל השיחה".

לעומתו, כך סקרו ב'ידיעות' את חקירת מו"ל העיתון נוני מוזס כאשר בעמוד הראשון למטה תחת הכותרת: "נתניהו ומוזס נחקרו על תוכן פגישתם. ארי הרו הוא זה שהקליט. השיחה נערכה ביוזמת רה"מ".

בידיעות פורסם כי רה"מ הופתע מאוד בחקירה כשהוצגה לו ההקלטה. כבר לפני חצי שנה ההקלטה הגיעה ליועמ"ש. בניגוד לדיווחים – הרו לא חתם על עד מדינה בתמורה להקלטה שנתפסה במהלך פשיטה בביתו.

עורך 'ידיעות' רון ירון הוציא אמש הודעה לכתבי ועורכי העיתון: "הפרסומים הפתיעו אותי. לא היה לי מושג על שיחה שהתקיימה בין מו"ל העיתון לרה"מ. כל מה שמתפרסם בעיתון – עומד בכללים עיתונאיים ונובע משיקולים מקצועיים".

העיתונאי ברוך קרא חשף ב'ערוץ 10' כי המתווך, בפגישות נתניהו מוזס היה דב אייכנוולד מו"ל הוצאת הספרים של 'ידיעות אחרונות'. על פי דיווחים בכלי התקשורת רה"מ הוא זה שהקליט את השיחה במכשיר שהחזיק בכיסו. המכשיר ניתן ע"י ארי הרו בהמלצת עו"ד שמרון. ההחלטה להקליט הייתה כדי שיהיה לנתניהו "נשק ליום הדין".



0 תגובות